SERIOUSLY!!! OMG!! What the ********, dat einde!!!! Ik flipte 'm!!
Geniaal hoe ze heir boos werd!!![]()
Ik werd blij van deze episode, TOT dit kwam:
Geen blije Benchwarmer hier!!!
**Hier kun je kletsen, discussiėren etc over Seizoen III!*
SERIOUSLY!!! OMG!! What the ********, dat einde!!!! Ik flipte 'm!!
Geniaal hoe ze heir boos werd!!![]()
Ik werd blij van deze episode, TOT dit kwam:
Geen blije Benchwarmer hier!!!
Banner (full size & creator): http://jagwriter78.deviantart.com/gallery/#/d2zvflq Icon: Dila!
Zo te zien alweer een tijdje terug dat hier actief iets gepost is.
Net aflevering 16 gekeken, en ow mijn god, ik kan nu al niet wachten tot ik aflevering 17 kan kijken, ben erg benieuwd waar dit nu weer heen gaat.
Ik vond het idee van de zwevende mensen ook wel leuk verzonnen, en had eerlijk gezegd wel gedacht dat die ene gozer in het museum door het dak zou verdwijnen.
Nou volgende week maar kijken naar de volgende aflevering, ben benieuwd naar de plot van dit seizoen.
Gaan we nog meemaken dat beide universums gaan klappen, gaan we nog meemaken dat de machine gebruikt gaat worden.
Allemaal leuke vragen, ben benieuwd naar de uitkomsten.
Straks lekker de nieuwe aflevering kijken.
Mijn god hier heb ik echt naar uitgekeken, wat gaat er met Olivia gebeuren, hoe krijgen ze William Bell eruit.
Heb echt naar deze aflevering uitgekeken, en las dat het 4e seizoen er ook aan komt.
Helemaal toppie he, dat we een 4e seizoen krijgen! Ga je morgenochtend ook naar de S3-Final kijken?!
![]()
Net pas de final gekeken, best druk gehad afgelopen weekend.
Erg gaaf einde alleen beetje vaag dat ze Peter nou vergeten zijn.
Hopelijk komt die wel terug in seizoen 4 zou beetje suf zijn zonder hem.
Maar zoals ik zei, erg leuk einde met genoeg aanknopings punten voor seizoen 4 ben benieuwd naar het volgende seizoen.
D'r zijn al veschilllende theorieėn en ik moet zeggen dat het einde inderdaadwas en ik denk dat Peter, nadat hij eindelijk de keuze heeft gemaakt om de "Alter-World" niet te vernietigen en heeft gezorgd voor een brug tussen de 2 werelden hij automatisch de toekomst heeft veranderd en daardoor automatisch een andere richting heeft gecreeerd. Zoals September al zei: hij heeft zijn taak volbracht en ik denk dat, nadat Peter elke keer de AW vernietigde alles elke keer opnieuw begon {net als in de aflevering van de X-files S6 episode 13 "Monday"}...
Maar ik geloof dat "Peter" wel terug komt maar dan niet als Peter maar als Johan.....
![]()
Ach, mocht Peter weg blijven dan ben ik wel bereid om het plekje naast Olivia in bed warm te houden
Enig idee waneer seizoen 4 begint?
Eind September 2011 {Volgens mij rond de 22e}.
Heb je trouwens S3 al ge"pre-ordered"?
![]()
Bookmarks